Annonce

Nyt fra microsoft

Indsend nyhed

Del dine opdagelser!

Afstemning

Ser du frem til Baldur's Gate-remaket?

• 47%Ja!
  • 31%Nej!
  • 23%Ved ikke endnu
IT-dialog fusionerer med Newz

Indholdet er uændret, men langt flere brugere får adgang til det, når IT-dialog i dag bliver en del af Newz.dk.

I sommerferien har teknikere fra IT-dialog og Newz.dk haft travlt. Deres opgave: At flytte IT-dialog over på Newz-platformen.

Stifterne af IT-dialog, det vil sige John, Lars og jeg selv, har nemlig besluttet at slå os sammen med Newz. Egentlig startede det med en føler fra vores side: Vi ville høre, om Newz kunne være interesseret i et samarbe...

Læs mere...

#1: Athinira

5. aug. 2010 10:32

Nørdsektionen!

..hader folk der ikke kan finde ud af at bruge et fora-ratingsystem ordentligt

#2: Athinira

5. aug. 2010 10:35

On Topic: Nyt farvevalg tak. Mine øjne bløder >_<

..hader folk der ikke kan finde ud af at bruge et fora-ratingsystem ordentligt

#3: Seth-Enoch

5. aug. 2010 10:55

+1

The only thing necessary for the triumph of Evil, is for good men to do nothing - Edmund Burke(1729-97)

#4: Seth-Enoch

5. aug. 2010 10:55

double post...

The only thing necessary for the triumph of Evil, is for good men to do nothing - Edmund Burke(1729-97)

#5: Silver Mane

5. aug. 2010 10:57

#1 Det var ikke for nørder i forvejen?

Men det er da nice nok. Bliver rart at få et mere samlet sted til IT nyheder

#6: MEGAMASTER4000

5. aug. 2010 12:18

Du tar fejl, det er siden der bløder. Angiveligt.

Nobody's perfect. I'm a nobody.

#7: Daniel-Dane

5. aug. 2010 12:38

I skal dog lige lære, hvordan man skriver en nyhed på Newz (quote-funktion, "via"-link i toppen, ikke overdrevet brug af citater, etc.).

You are in control of your breathing, your arms have weight, you are controlling your blinking, and you can feel your tongue in your mouth.

#8: vandfarve

5. aug. 2010 12:50

- Brain, hvad skal vi så lave i aften?
- Det samme, som vi gør hver eneste aften, Pinky. Forsøge at overtage verdensherredømmet!

Velkommen i klubben, IT-dialog. Før eller siden ender alle URL's ved newz.dk.

Bliver der nogensinde folketingsvalg i Danmark? Næppe. derbliveraldrigvalgever.tumblr.com

#9: mstify

5. aug. 2010 13:47

Nu har vi så en sektion for generel nørderi, en for gamere, en for apple-fans og nu også en for systemadministratorer - hvornår får vi en udvikler-sektion? :-)

#10: Windcape

5. aug. 2010 13:49

Når der er andre end mig og arne_v som begynder at skrive nyheder om det :p (og rent faktisk skriver dem, ikke bare sender links ind).

http://about.me/windcape

#11: mstify

5. aug. 2010 14:14

#10: Det indrømmer jeg gerne at jeg ikke gider, men jeg ville gerne læse dem hvis andre gad ;-)

#12: FritzFarlig

6. aug. 2010 07:55

Lækker udvidelse... ser virkelig frem til det.

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret bruger