Ser du frem til Baldur's Gate-remaket?

Steven Paul Jobs blev født den 24. februar 1955 i San Francisco, og blev adopteret væk som spædbarn, til Paul og Clara Jobs. Mens han gik på Homestead High School i Cupertino, begyndte han at arbejde hos Hewlett-Packard. Der mødte han Steve Wozniak. Et venskab der ville ændre ...
Læs mere...
6. okt. 2011 19:37
Glæder mig til at læse nekrologerne for alle IBMs direktøre gennem tiderne når de afgår. :)
Folk vil samles og tude i gaderne når man tænker på hvad de har udrettet i forhold til Jobs.
6. okt. 2011 19:44
Der er en overdrevet idolisering af denne mands person.
Terracide er en retarderet person uden nogle som helst forståelse for hvad der sker omkring ham... FAKTUM!!
6. okt. 2011 19:49
Nu har jeg efterhånden fået nok...
Al respekt til manden.. Det er overhovedet ikke der den trykker..
Men seriøst ! Han har jo ikke ligefrem siddet og udtænkt her en lille detalje ved alt Apple er kommet ud med. Han har været en del af det, men langt fra så stor en del af det, at han skal fremstå som en gut der har siddet og håndlavet hver en iPod osv..
Manden er død. Han var en stor karismatisk mand, klart. Hatten af for ham, men nu heller ikke gør ham større end han er.
Det er på ingen måde for at vise mangel på respekt for manden, det er blot for at påpege at han jo trods alt ikke står bag alt de har lavet hos Apple.. Han var en kæmpe frontløber på flere områder.. But really ? Giving credit for something that someone else at the companion does ? Nah...
Hvil I Fred - Så håber vi du får det.
6. okt. 2011 19:56
Har der altid været så mange derpers herinde? Jeg husker det som om at der var flere normale mennesker...
Hvorfor trykker man på nyheden og skriver en kommentar hvis man alligevel ikke er interesseret? Især dem som ligger under MacNation.
Anyway, fin lille nekrolog. Der findes også en udgave på youtube af think different reklamen hvor Steve Jobs lægger stemme til. Den er epic...
6. okt. 2011 19:57
i cant help but think..
har apple/familien ventet med at annoncere det her til efter deres iphone event?
eller er det bare tilfældigt?
om ikke andet, ja, manden har da været med til at lave nogen fine ting osv, men han er sgu ingen "gud".. havde han ikke "opfundet" MAC'en tilbage i... 70erne(?) så havde en anden vel bare gjort det nogen år senere
6. okt. 2011 19:58
#5: enig..
og #4: det er vist meget normalt at man viser sin respekt for afdøde. Det handler ikke om at idolisere, det handler om anerkendelse ... og du vil vel ikke benægte at manden opnåede en del mere end jeg - og du - sikkert kommer til i livet. Ikke så meget jantelov...
jeg ville ønske jeg kunne hade dig ihjel
6. okt. 2011 20:23
Steve J. var en dygtig mand - ingen tvivl der!
Men hvad vil folk ikke sige den dag Bill G. stiller træskoene?
For bare et par år siden vidste folk uden for Apple-miljøet ikke hvem Steve var, men mange andre var udmærket klar over at Bill var hjernen bag Microsoft ...
Kan ikke lade være med at tænke på hvem der har udrettet MEST med sit firma gennem tiden?
Er først ved at lære hvordan man troller og smider madding ud ... Teach me oh powerfull newz! - http://www.knowyournewz.dk -
6. okt. 2011 20:26
Det er da totalt overvurderet at være en af hovedkrafterne bag udformningen af den moderne PC - og smartphonen i en form, der rent faktisk er brugbar. Det er total idolisering at bruge en dag på at hædre manden bag et af verdens stærkeste brands og mest værdifulde virksomhed. Næææ, jeg synes, at vi skal tale noget mere om det der Android, mens vi klapper hinanden på ryggen og bliver enige om, at vi i hvert fald har truffet en velovervejet og informeret beslutning, da vi købte vores produkt, mens alle andre er ofre for hype og marketing.
Og selvom Bill Gates stadig lever i bedste velgående, så synes jeg heller ikke, det er for meget at tale lidt om ham også. Eller hvad med IBM? Og ham der, der stiftede Commodore!
Du er eddermame dummere end lort.
6. okt. 2011 20:29
i cant help but think..nioxic (#6)
Jeg tvivler.
har apple/familien ventet med at annoncere det her til efter deres iphone event?nioxic (#6)
Man har nok ventet med at annoncere "det her", til efter at manden var død. Det gør man gerne i sådan nogle situationer.
6. okt. 2011 21:57
Bill gates og Steve Jobs er begge sådan lidt ikoniske for alle som er opvokset med computer i vores generation.
Verden er da ihvertfald et dårligere sted uden dem en dag.
Man må håbe han Kokken har styr nok på det sådan han ikke kører Apple i en forkert retning.
Men mon ikke Steve Jobs har langt planer nogle år frem osv, kunne jeg næsten forstille mig.
Var det ikke noget med at Apple faktisk ville være gået konkurs engang i 199x hvis det ikke var pga Bill gates sprøjede 150 millioner ind, synes jeg at jeg kan huske noget om.
6. okt. 2011 22:08
bla bla bla at vi skal tale noget mere om det der Android, mens vi klapper hinanden på ryggen og bliver enige om bla bla blaLinguaIgnota (#9)
Hvad mener du med vi, din vantro hund? Du kan få et klap på siden af hovedet, kan du!
6. okt. 2011 22:08
Var det ikke noget med at Apple faktisk ville være gået konkurs engang i 199x hvis det ikke var pga Bill gates sprøjede 150 millioner ind, synes jeg at jeg kan huske noget om.RMJ (#11)
At the 1997 Macworld Expo, Steve Jobs announced that Apple would join Microsoft to release new versions of Microsoft Office for the Macintosh, and that Microsoft made a $150 million investment in non-voting Apple stock.Kilde
Så jo, Microsoft reddede på sin vis Apple - men tjente også selv en god sum penge. Det var ikke en gave fra MS til Apple - det var en investering.
Newz.dk på den fede måde: http://knowyournewz.dk/index.php?title=SNES
6. okt. 2011 22:09
Verden er da ihvertfald et dårligere sted uden dem en dag.RMJ (#11)
Bliver verden dårligere uden dem? eller de har gjort verden til et bedre sted?
Terracide er en retarderet person uden nogle som helst forståelse for hvad der sker omkring ham... FAKTUM!!
6. okt. 2011 22:12
Så jo, Microsoft reddede på sin vis Apple - men tjente også selv en god sum penge. Det var ikke en gave fra MS til Apple - det var en investering.Alrekr (#13)
MS fik jo også presset IE ned i halsen på alle mac-brugere hvilket var interessant fordi MS ønskede at knække Netscape. Det blev de så dømt for nogle år senere og videoerne på YouTube af Bill Gates i en retssal, hvor han skal stå til ansvar.. ikke for sarte sjæle.
Min signatur blev overhalet af udviklingen.
6. okt. 2011 22:15
Var der ikke også noget med, at Microsoft fik lov til at udnytte en række Apple-patenter? Jeg tror ikke, det var velgørenhed fra Microsofts side...
6. okt. 2011 22:27
Glæder mig til at læse nekrologerne for alle IBMs direktøre gennem tiderne når de afgår. :)
Folk vil samles og tude i gaderne når man tænker på hvad de har udrettet i forhold til Jobs.PorreKaj (#1)
Jeg er sikker på at hvis du laver en velskrevet artikel omkring nogen af de mest kendte direktørers liv så vil den være at finde ved siden af denne....
Like a BAWS...
6. okt. 2011 22:41
Jeg tror ikke, det var velgørenhed fra Microsofts side...
LinguaIgnota (#16)
På det tidspunkt var Microsoft ret glade for at kunne pege på Apple og sige 'Ser, der er masse konkurrence.'
Cheerleader for videnskab.
6. okt. 2011 23:43
Jeg synes det er fedt at folk klandrer andre for at haedre en mand.
GAd vide om samme mennesker synes Newton, Edison, Washington, Thyco, <indsaet random anerkendt frontloeber her> ogsaa bare var "Hey, ellers var der nok en anden der havde gjort det 'lidt efter'" ? :)
Ikke at sammenligne ham med verdens mest anerkendte fysikere, etc, men come on? Selv Bill G. gaar ud og anerkender ham som en af de mest visionaere maend i vores tid.
Saa kan et par fedladne fantards vel ogsaa lige overkomme at gemme deres had :D
Windows is expensive, no matter what the value of your sparetime is.
6. okt. 2011 23:46
GAd vide om samme mennesker synes Newton, Edison, Washington, Thyco, <indsaet random anerkendt frontloeber her>fidomuh (#19)
Flere vantro hunde, der ødelægger muligheden For mere kirke i staten.
6. okt. 2011 23:54
New from Steve Jobs: iDieBalios (#20)
Det er sjovt, fordi du tager i'et, som Apple bruger i navnet på mange af deres produkter, og kombinerer det med "Die", fordi Steve Jobs jo lige er død. I get it, hahahahaha. Og så bliver den jo ikke mindre sjov, bare fordi man allerede har hørt den 500 gange før. Jeg griner da i hvert fald hver gang - så jeg er helt utroligt glad for, at du lige kom med sådan en gentagelse af en gentagelse af en gentagelse. Du er sgu sjov, er du!
7. okt. 2011 00:04
Saa kan et par fedladne fantards vel ogsaa lige overkomme at gemme deres had :Dfidomuh (#19)
I dit fleste tilfælde er det vel næppe had, men nærmere udsigten til at vi de næste dage/uger skal høre om de samme ligegyldige Steve Jobs anekdoter på hvert et medie vi klikker ind på..
Det er iøvrigt ikke specifikt rettet mod Steve Jobs.. Det samme gælder for alle andre personer... Det bliver så trættende i længden.. Jeg har disablet alle Apple sites i min RSS reader.. Alene Cult Of Mac har bragt 35-40 nyheder om det allerede..
Nekrologer som denne synes jeg dog er fine da de rent faktisk har lidt at byde på istedet for ligegyldig kaffe sladder.
Fixing FRS is a bit of a pain because the more one gets to know FRS, the more that one is forced to conclude that FRS was designed and coded on a...
7. okt. 2011 00:08
Alene Cult Of Mac har bragt 35-40 nyheder om det allerede..Magten (#24)
Øhm.. Kammerat.. Mediets navn burde indikere, at de ville sætte bare en lille smule fokus på denne begivenhed...
7. okt. 2011 00:10
Øhm.. Kammerat.. Mediets navn burde indikere, at de ville sætte bare en lille smule fokus på denne begivenhed...Alrekr (#25)
Bestemt, men det er aligevel overdrevet synes jeg :)
Fixing FRS is a bit of a pain because the more one gets to know FRS, the more that one is forced to conclude that FRS was designed and coded on a...
7. okt. 2011 06:21
Nekrologer som denne synes jeg dog er fine da de rent faktisk har lidt at byde på istedet for ligegyldig kaffe sladder.Magten (#24)
Nu er denne nekrolog jo ikke videre fantastisk. Der er et sort hul fra 55-76, 76-84 og 86-96. Historien om Xerox går helt skævt - Xerox fik aktier i Apple, mens nekrologen får det til at lyde som industrispionage. Resten er mest en opremsning af produktintroduktioner og siger meget lidt om manden bag.
Min signatur blev overhalet af udviklingen.
7. okt. 2011 10:00
DET HELE ER NOGET LORT MED LORT OVENPÅ!!
7. okt. 2011 13:13
CUPERTINO, CA—Steve Jobs, the visionary co-founder of Apple Computers and the only American in the country who had any clue what the fuck he was doing, died Wednesday at the age of 56. "We haven't just lost a great innovator, leader, and businessman, we've literally lost the only person in this country who actually had his shit together and knew what the hell was going on," a statement from President Barack Obama read in part, adding that Jobs will be remembered both for the life-changing products he created and for the fact that he was able to sit down, think clearly, and execute his ideas—attributes he shared with no other U.S. citizen. "This is a dark time for our country, because the reality is none of the 300 million or so Americans who remain can actually get anything done or make things happen. Those days are over." Obama added that if anyone could fill the void left by Jobs it would probably be himself, but said that at this point he honestly doesn’t have the slightest notion what he’s doing anymore.Kilde
:D
7. okt. 2011 20:54
7. okt. 2011 22:18
http://www.youtube.com/watch?v=uoPLyB5kY_g&feature=player_embeddedqw_freak (#30)
Not sure if like or not. Is kinda epic... But also fail...
Try League of Legends for free, online MOBA sign up here: http://is.gd/tryLoL
7. okt. 2011 22:27
Forkert tråd?Alrekr (#31)
HVA???qw_freak (#32)
Hvad har en bussimulator, og endda kun en udpakning af den, at gøre med en nekrolog over Steve Jobs?
7. okt. 2011 23:40
So.... I guess an apple a day really didnt keep the doctor away.........
8. okt. 2011 00:07
HVA???qw_freak (#32)
Hvad har en bussimulator, og endda kun en udpakning af den, at gøre med en nekrolog over Steve Jobs? Alrekr (#34)
Kunst er ikke noget man bare forstår...
Like a BAWS...
8. okt. 2011 09:14
Jeg vil også lave en unboxing video næste gang jeg køber en liter mælk eller får et par smooth ass lædermokkasiner med synlige syninger.
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.