Annonce

Nyt fra microsoft

Indsend nyhed

Del dine opdagelser!

Afstemning

Ser du frem til Baldur's Gate-remaket?

• 47%Ja!
  • 31%Nej!
  • 23%Ved ikke endnu

Dead Space(PS3) - Anmeldelse

#1: madeinrussia

5. nov. 2008 12:10

Hvorfor er der ingen anmeldelser her på siden? det syntes jeg er skod, jeg vil godt lave min første anmeldelse nogensinde om spiller Dead Space, også hvis nogen gider høre på mine dårlige meninger om alle mulige spil, så vil jeg lave på nogen andre spil også :)

Jeg har købt spillet, modtaget det, åbnet det, i håb om at få et rigtig godt spil som man kan spille igen og igen og igen, mine forventninger var super høje, spillet har fået gode anmeldelser overalt, man starter med at finde ud af at man er ingeniør, og skal reparere noget kommunikation på et rumskib, så langt så godt ( Aliens anyone? ) da man så strander på rumskibet får man hurtigt mødt nogen sure aliens, disse er ekstremt grimme og totalt godt lavet, de angriber på forskellige måder ( dvs ikke ligesom i doom hvor en stor rød bobbel skyder mod dig og intet andet end det ) - de kan suge sig fast til dig hvor du så skal kæmpe med at få dem væk, det er super mørkt og alt er belagt med riste, spillet frembringer virkelig det de går efter, nemlig et godt gys.

Efter noget tid lærer man at opgradere våben, armor, købe samt lave våben så de skyder på en sjovere måde, man finder hurtigt ud af at modsat alle andre spil jeg har prøvet, er det faktisk ben arme og hovede man skal skyde, torso giver næsten ingenting at ramme, man skal faktisk partere aliens, hvor nice er det ikke? ikke nok med det, du kan også trampe på dem så du er helt sikker på de ikke rejser sig igen ( hjælper på nattesøvn ) - man finder hurtigt ud af nogen små tricks som helten kan, gøre ting langsomme, og kaste med ting som i Half Life 2, dog kun ved brug af hånden. ( sjovt at kaste med parterede lemmer, smadre lig ind i vægge og kaste med hoveder ) - ja som du kan læse dig frem til, er dette et super blodigt splatter parterings spil, historien er fængede, man leder efter en person som muligvis lever, på et rumskib (KÆMPE rumskib) hvor man ikke finder andet end lig i mørket.

Ja som i kan læse er jeg meget positiv over spillet, men der er skam også negative ting, som jeg kan nævne..

Irriterende mørkt, HELE spillet, man bliver træt af at rende rundt i mørke, upgradere våben - af en elelr anden mærkelig grund kan man sætte upgraderinger ind i "tomme" spots, hvilket man ikke aner om hjælper før man prøver, hvorfor er der tomme spots?
Efter godt 6 timers spilletid, begynder man hurtigt at gætte hvornår det såkaldte shock kommer, og dermed mulighed for at være beredt.

Man kan virkelig ikke bære særlig mange ting gennem spillet, du starter med at kunne bære 10 genstande eller det der ligner. det er slet slet ikke nok hvis man ligesom mig vil samle ALT op, og sælge det.

Desuden mangler der en online multiplayer del, ved ikke hvordan denne skulle spindes sammen, mener dog det burde være et krav til nye spil.

Den største negative ting ved spillet er lyden, den er ultra mega høj for at give skræk dybt inde i sjælen selv på de hårdeste negle, men hvis man skruer ned kan man ikke høre hvad de taler om :(
Hvis man skruer på så brokker kæresten sig.

Alt i alt lyd 7/10 grafik 10/10 historie 8/10 ( helt ærligt hvor mange ting kan gå i stykker på et rumskib ) underholdning 9/10 - alt i alt 9/10 vil jeg mene..

Skriv gerne hvis jeg er helt forkert på den med at skrive en anmeldelse, det er min første og fandt på at skrive den fordi der ingen ordenlige lå på nettet, jeg vil klart blive ved, da jeg køber mindt 3-4-5 spil om måneden og ville blive super glad hvis der havde været anmeldelser på dem, da 2 ud af de 3-4-5 altid er crap..

mvh.

Godt husråd hvis du bruger windows, hav altid en boksepude i nærheden.

#2: Du3-

5. nov. 2008 13:30

Lyder da ellers som et spil man meget gerne vil ha fat i :-)

Nogle specielle krav til spillet mht. maskinkraft? :-)

Btw. i de fleste spil kan man justere på de forskellige lyde.. og ikke kun master lyden ;)

Er jeg den eneste der ville være ligeglad med at chatte med hende tøsen, men bare se hendes fjæs når jeg...

#3: madeinrussia

5. nov. 2008 13:45

#2 Ja det med lyden har du vist ret i :p men som standard :)

Jeg ved det er lavet til ps3 xbox360 og pc, men ingen ide om hvad kravene er desværre, deres hjemmeside er ikke just den mest overskuelige..

#4: Du3-

5. nov. 2008 14:43

Har hverken ps3 eller xbox360 :P

Men så kan det være man skulle investerer i det til PC jo.. Blodige spil er som regel altid gode :-D

Er jeg den eneste der ville være ligeglad med at chatte med hende tøsen, men bare se hendes fjæs når jeg...

#5: madeinrussia

5. nov. 2008 15:57

#4 det kan klart anbefales hvis man godt kan lide et meget mørkt og shock fremkaldene miljø :p ( især de første par overfald )

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret bruger