Ser du frem til Baldur's Gate-remaket?
29. sep. 2008 18:39
Hej
Jeg ville lige høre om nogen har læs/se hvilken kopibeskyttelse Far Cry 2 ville benytte, og evt. link.
Jeg har selv søgt over nogle dage som en vild samt på deres egen side/forum og Ubisoft's men der er ingenting.
Jeg ville skide gerne vide om der kommer ala Spore kopibeskyttelse ind i det da jeg så ikke vil acceptere dette og min preorder så vil blive cancelled.
Så er der nogen der har se nogen debat/forum om/med det?
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it.
9. okt. 2008 19:09
Kan ikke forestille mig, at der er så meget mere end en key med til spillet, der så skal aktivere installationen.
Har heller ikke hørt om ekstra beskyttelse af spillet på nogen måde.
Answers are like opium: the more you imbibe, the more you need. Which is why the sober man finds solace in mystery. - R. Scott Bakker, The Prince...
9. okt. 2008 20:04
Ville nok mene det kun er EA der er "grådige" nok til at benytte sådan et lorte "DRM".
Det bliver vel nok noget alá Assassin's Creed..
"Closed source: find bug, call tech support, open ticket, wait 6 months. Open source: find bug, talk to lead dev on IRC, get fix in 10...
10. okt. 2008 17:35
Ja det håber jeg meget, men damn efter jeg havde booket spillet og efterfølgende ikke kunne finde nogen steder hvilken kopibeskyttelse der ville komme på, tænkte jeg hurtigt "pis, bare det ikke bliver noget crap"..
Men nu sidder jeg bare med tre spørgmål.:
1. Hvorfor- og burde ikke være en ting der skulle fremgå på boxen / info om spillet når det købes.
2. Hvorfor f skal det være så tys tys med kopibeskyttelse (indtil ~release date).
3. Hvorfor er det distributør der bestemmer kopibeskyttelse.
15. okt. 2008 21:48
Tja det er hvad det blev til http://peecee.dk/upload/view/135520
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.