Ser du frem til Baldur's Gate-remaket?
29. jan. 2011 00:02
Tænkte jeg ville starte en lille diskussion omkring Battlefield 3 (BF3) om hvad i og jeg forventer af spillet.
Enlig håber jeg lidt på at det blir BF2 agtigt bare med bederer grafik, der er dog nogle elementer fra de sidste DICE spil de gerne måtte putte ind f.eks. kill steaks fra MOH MP, dog uden at det skal være kille steaks men noget commanderen kan styr og kalde ind lige som artelleri fra BF2.
Det kunne være mega fedt hvis man kunne anmode om støtte fra f.eks en A10 eller kalde CAS ind over en fjendtlig stilling der skulle selvfølgelig være lang respawn tid på de ting så kunne et moter angreb være noget der spawnede hurtigt.
Men en af de ting jeg håber mest på er at de har fikset det så man kan ligge sig ned, kan simpelthen ikke forstå at de kan lave en spil motor i 2009-10-11 hvor man ikke kan ligge sig ned!! comon :-/
Men hvad forventer i jer af spillet?? og hvor meget ser i frem til det?
29. jan. 2011 17:04
Håber det bliver en blanding mellem Bad Company 2 og BF2. De bedste elementer fra begge!
30. jan. 2011 16:23
DESTRUCTIBLE BUILDINGS
CRUEL WARFARE
DUDE THIS GAME ROCKS!
Okay..Cool. Dude How do i lay down?
...."You can't"
Synes også godt at de måtte introducere muligheden for at ligge sig ned..
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.