Annonce

Nyt fra microsoft

Indsend nyhed

Del dine opdagelser!

Afstemning

Ser du frem til Baldur's Gate-remaket?

• 47%Ja!
  • 31%Nej!
  • 23%Ved ikke endnu

All Points Bulletin, APB, meninger

#1: Viggo

1. jul. 2010 22:04

Sup!

Jeg har kigget lidt på APB, og det ser ikke så dårligt ud. Jeg spurgte en Steam bud hvad han synes og han siger det lider af nogle grimme balance problemer og andre ting der gør at det fik ikke så pæne ord med sig.

Så jeg ville høre om der var nogle herinde der kunne give nogle pros und cons og generel holdning til spillet.

Tak på forhånd!

newz mangler en rating der hedder "forkert"

#2: Wargfix

15. jul. 2010 14:44

Spillet er visuelt meget flot og minder utroligt meget om GTA, sådan rent flow mæssigt.

- men det stopper også der!

Det er så tomt for indhold, og efter 2-3 timers spil finder man ud af at, er man ikke vild med at designe tøj og biler. Så er der ikke meget andet at lave.

De missioner man får smidt i nakken hele tiden er meget ens og er du heldig og bliver sat i en gruppe med folk der laver deres eget eller bare ræser rundt. Så ender du i en 1 mod 4 kamp og så er det knapt så sjovt.

Mht. Balance problemer har jeg hørt lidt om nogle af de ting man får for sine missioner på tidligere levels, stun granater blandt andet. Men... Ser det ikke som verdens største problem.

Nej det helt store problem lige nu, er det faktum at indtil flere folk er blevet banned/suspended fra spillet uden nogen speciel grund.

Jeg selv sidder og venter på en e-mail fra deres support, for 11 gang tror jeg det er.

Jeg købte spillet som pre-order dagen før release fra apb.com (deres eget website). spillede det meget kort om aftenen da jeg først fik det downloaded og installeret sent. Dagen efter arbejdede jeg og fik det kun prøvet 1-2 timer om aftenen. Dagen efter vil jeg logge ind, da min roomie lige har købt spillet også.

Til min store overraskelse er jeg perma banned. Uden nogen grund. Jeg kontakter supporten, venter 5 dage og får et standard svar... Jeg får så endeligt fat på dem via live chat. Hvor han så ikke må oplyse hvorfor min account er låst. Han beder dog hans chef om at sende mig en mail som han i første omgang var 100% sikker på at jeg havde modtaget. Jeg læser så mailen, og må indrømme jeg bliver lidt halvsur...

Da grunden til mit ban er " fraudulently obtained serial key ". Så de mener jeg har erhvervet mig et ulovligt cd key... Jeg skriver hurtigt tilbage, og linker screenshot af kontoudtog samt ordrebekræftelse som jeg har modtaget fra dem med ordrenumrer på begge cd keys ( pre-order key og retail ).

De vender tilbage 2 dage efter, åbner spillet og beklager ulejligheden. Jeg spiller så om aftenen 1 times tid igen. Bliver smidt ud af spillet med meddelelsen " banned for fraudulently obtained serial key "

Jeg er ærlig talt træt af det. Jeg så spillet som en fin mulighed for at prøve noget nyt, men jeg har ikke haft andet end problemer.

Folk melder at de har mange grafiske problemer og bugs hist og her. Jeg har været heldig og har undgået disse, men er så til gengæld faldet i et større problem jeg mener de gør alt for lidt for at løse. Da jeg kan se på flere fora, at jeg ikke er den eneste der kører denne sag lige nu.

Min roomie og en ven købte deres spil igennem steam og det virker fint, apb.com skal man i mine øjne undgå indtil de fixer det crap de har fået lavet.

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret bruger