Annonce

Nyt fra microsoft

Indsend nyhed

Del dine opdagelser!

Afstemning

Ser du frem til Baldur's Gate-remaket?

• 47%Ja!
  • 31%Nej!
  • 23%Ved ikke endnu

Damn Blizzard det kan gøres bedre

#1: Andens999

30. jun. 2010 08:27

Hvorfor skal Blizzards updates og patches til WoW nu være over 2GB+ fatter jeg simpelthen ikke. Har siddet i to stive dage og suget updates ned selvom jeg slaå firewallen fra genstarter fortæller Blizzarddownloader mig at min pc'er gemmer sig bag en firewall wtf???
Nogen der har et tip eller to til det prob?

#2: conFen

30. jun. 2010 09:50

Lad vær med at bruge deres download manager? Updates/Patches er tilgængelige mange andre steder.
Tada...

Not arrogant, just better.

#3: Andens999

30. jun. 2010 10:58

Got a point there. Damn im a nOOb;)

Men lige en sidste ting kommer det ikke til at tage samme tid da størrelsen af filerne jo må være den samme. Selvom jeg undgår det der pis med firewallen?

#4: Andens999

30. jun. 2010 11:24

Kom lige til at tænke på kan man ligge updatesne ind på et usbstick eller opdateres de også? Kunne jo være rart bare at kunne installe dem direkte frem for at skulle downloade dem hver gang:)

#5: conFen

30. jun. 2010 14:35

Jo, hvis din internetforbindelse ikke kan trække mere.
Men de oplevelser jeg havde med Blizzard Downloader var at jeg meget sjældent opnåede fuld hastighed. Det var grunden til at jeg begyndte at hente patches fra wowwiki.

Du kan bare smide samtlige updates på en USB enhed.
Næste gang du så har behov for at reinstallere, så kører du dem bare i rækkefølge.

#6: Andens999

30. jun. 2010 17:50

Super tak for den informative hjælp

#7: Avenger-

30. jun. 2010 18:04

Vil også foreslå dig at brænde en DVD-skive med opdateringerne, så du altid har dem til at ligge, men de ikke nupper 2-3gb plads på din spand :)

Jeg var også godt træt af det, da jeg kom tilbage til WoW i en kort periode.

Answers are like opium: the more you imbibe, the more you need. Which is why the sober man finds solace in mystery. - R. Scott Bakker, The Prince...

#8: Andens999

1. jul. 2010 08:14

En af mine gamingbuddies hentede den nyeste patch fra Blizzard igår og fik så fejlmeldingen at den var corrupted eller ufuldstændig hvorpå han fik muligheden om at installere hele spillet igen eller henvende sig til Blizzard. Hmm hvad virkede som det bedste at gøre mente han ja en reinstall:D det eneste prob ved det var at hans dvddrev ikke virker så han skal suge det hele fra Blizz.com og det kommer til at tage 1000år and then some:) Mener Blizzard efterhånden er blevet ligeglade med sine betalendebrugere og virkelig kun belønner dem som køber alt deres skrammel.

#9: conFen

1. jul. 2010 09:47

Har han prøvet at køre den Repair Utility der ligger i WoW mappen?
Den kan muligvis hjælpe, hvis den virker.
Af de gange jeg har kørt den, måske 5-6 stykker, så har den kun virket 1 gang.
Men det er da forsøget værd.

Blizzard downloader er generelt noget hø. Jeg har downloadet alt tilknyttet min Blizzard account og har dem gemt lokalt på min NAS, netop pga dette.

#10: Andens999

1. jul. 2010 19:39

Netop derfor denne tråd.

DETTE KAN GØRES MEGET BEDRE

#11: Zeales

1. jul. 2010 21:38

Sidst jeg installeret spillet via downloaderen tog det altså kun 3 timer for vanilla, TBC og WotLK. Enten har din ven en lorte forbindelse eller også en lorte computer.

Jeg er helt vildt med downloaderen. Har aldrig haft problemer med den og kender ikke nogen andre der har.

LEVEL3.Net

#12: Andens999

3. jul. 2010 07:47

Min ven har en okay forbindelse og computeren er også kun et halvt år gammel så det kan ikke være det! Men nogen der ved hvad man kan gøre hvis ´han ikke lige gider starte helt forfra igen. Den blir færdig til 70-73% også kommer fejlmeldingen med at den ikke kan færdiggøre updaten kan huske at det skete for mig engang men damn bonghjerne:D Men sagde at han skulle prøve at køre spillet som admin da jeg mener jeg fik det til at fungere på den måde.
Ja han har kørt den mange gange nu og ja som du selv siger hjælper det lige lidt:/

#13: Wargfix

15. jul. 2010 14:48

Hmm..

Sidste jeg installerede spillet "igen", gjorde jeg det via deres direkte link til download/install via battle.net.

tog 5 timer, og spil + patches var installeret. No problems whatsoever.

- derfor undrer det mig altid at folk har problemer? ikke at jeg aldrig har problemer, men det virker så mærkeligt når man hører om folk der skal reparere deres spil 1-2 gange i måneden..

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret bruger