Ser du frem til Baldur's Gate-remaket?
21. mar. 2011 07:25
Haløgsovs allesammen ville lige høre om nogen har en fed opsætning af talents og måske nogle rotations til min Drood jeg spiller kun som Kittycat så ingen grund til at smide points i nogen bearforms overhovedet:) Har questet og taget få instances til lvl82 udelukkende ved at spamme Mangle og så hvis nødvendigt Ferocious Bite. Men føler lidt at det må kunne gøres bedre. Håber nogen har og gider bruge tid lige på at hjælpe mig. Forresten lige en sidste ting har fokuseret primært på stats som Agi/Stam. Hit/Crit men nu med Cata kom der jo lidt flere til som exp/Mastery som self også har fået nogle nyk opad.
Unbuffed gør jeg ca 4.5k dam
Buffed gør jeg ca 10-11k dam
21. mar. 2011 15:36
Jeg synes det er fantastisk at du intet sted har nævnt at det er WoW du snakker om.
Der findes ikke en rotation til feral, men der imod en prioritetsliste du skal følge. Jeg er personligt for doven til at forklare det, så jeg linker bare til 2 steder, hvor du fremover kan finde stort set al info du skal bruge til WoW.
Also, "for teh lulz" Cat DPS flowchart fra tidligere ekspansion
Not arrogant, just better.
22. mar. 2011 15:08
Det går nok alt sammen :)
Når du engang rammer 85, så tag dig god tid til at lege med target dummies. Det giver godt nok ikke en fuld fornemmelse af en raid fight, men lader dig alligevel indøve dine prioriteter, så du ved hvornår du skal bruge hvilke abilities.
Når du så går i gang med at raide, så forvent at tæt på alting går galt og at din dps bliver betydeligt lavere end hvad du har set før.
Sørg for at gennemlæse en detaljeret combat log i stil med World of Logs eller lignende side og se hvor du fejlede og hvad du kan forbedre.
Not arrogant, just better.
25. mar. 2011 07:07
Super vil jeg gøre har egentlig været casualplayer til min guild besluttede at gå pro:) men det går jo nok det hele ligger stadig som nr.2 ifølge recount når vi raider eller bare lige snupper en instance.
25. mar. 2011 12:16
Puha, det er en af de mere komplicerede specs du spørger om.
Angående talents, så ender du med at skulle vælge imellem nogle utilities og tvivlsomme talents der måske/måske ikke booster din skade...
Jeg vil anbefale følgende spec:
http://www.wowhead.com/talent#0ZrbGcRzbdbfzMcz
Så har du 4 point til overs som du kan bruge på nurturing instincts og infected wounds, hvis jeg skulle anbefale.. det første gør at du er nemmere at heale, det andet gør at du gør mobs langsommere når du bruger mangle/shred på dem.
Jeg har valgt survival instincts fordi der er rigtig mange kampe hvor du gerne vil hjælpe dine healers så meget som muligt og det er derfor vigtigt at du forstår at holde dig selv i live også.
Så brug den og barkskin flittigt.
Glyphs:
Prime:
Shred, Rip
Major:
Rebirth, Feral Charge
Minor:
Dash, Unburdened Rebirth
Resten er valgfrit. Ville vælge Savage Roar glyph som den tredje prime.
Raiding:
Når du går igang så venter du to sekunder til at tanken har fået aggro, feral charge og gratis ravage - mangle - rake (+shred hvis du ikke har fem point) og så rip. Et angreb mere og så savage roar.
Det burde gerne være starten på alle kampe.
Derefter gælder det om at holde mangle debuff, rip, rake og savage roar oppe i den rækkefølge og den prioritet.
Sørg for at genopfriske rake og rip lige inden de løber ud, så forlænger de det og du mister ikke det sidste tick på dine dots.
Du skal ikke bruge ferocious bite, det er rent ud spild af energy. Shred er dit eneste genbrugelige angreb.
Der er delte meninger om tiger's fury og berserk, men imo er den bedst brug så tidligt som muligt. Sørg for at have næsten 0 energy, brug tiger's fury og så berserk. Bare shred på livet løs og sørg for at holde ovennævnte abilities kørende.
Det er meget forskelligt for kampene, nogen af dem skal du vente til hvad du er mod er sårbar, eller også skal du gemme det til aoe packs. (Fx Magmaw og Maloriak i Black Wing Descent)
Når du bruger swipe for at tage grupper af mobs ned, så sørg for at der er 4 eller flere, ellers kan det ikke betale sig energy per damage mæssigt.
Trash:
På trash mobs imellem bosserne skal du bare smide et mangle/rake/rip på hver target. Dvs, dem som ikke er crowd controlled og selvfølgelig bliver tanked.
Angående stats: Agi, agi, agi og kun agi når du gemmer/enchanter. Med mindre en socket bonus giver dig mere end hvad rene agi-gems giver tilsammen.
Mastery, Crit, Haste. Det er de eneste non-agi stats du skal bekymre dig om. Hit/Expertise er IKKE længere nødvendige og er direkte DPS downgrades for dig at tage.
Jeg gentager: Du vil have så LIDT hit og expertise som overhovedet muligt. Sørg for at reforge væk fra det til Mastery, haste eller crit i stedet.
Du vil uundgåeligt misse engang imellem og hvis du ikke er tryg ved det, så gå efter hit/exp, men det eneste det betyder er at du skal holde lidt mere øje og du vænner dig til det ret nemt.
Hvis du følger hvad jeg har skrevet, så burde du spille en meget optimal kitty druid. Har du nogen spørgsmål, så send mig gerne en PM, så går jeg mere i dybden.
At skrive en bil analogi er at indrømme man har tabt. Både fordi det ikke giver mening og fordi man ikke har nogen fantasi.
25. mar. 2011 21:26
Er Hit ikke en prio for alle classes? O.o Vil da mene at, når man umuligt kan misse så får man betydeligt mere DPS :P eller er jeg helt gal på den? xD
25. mar. 2011 21:34
Det plejede det også at være for druids. Pointen er at du er så afhængig af bleeds og dot damage, som ikke misser, at det ikke er vigtigt du misser de resterende attacks i ny og næ.
Det er bredt anerkendt iblandt druid communitiet at hit/expertise ikke er det værd.
Normalt skulle du også være expertise capped så de ikke dodger bagfra, det er heller ikke en prio længere.
Feral og lignende "off specs" er stadig langt nede på prioritets listen for blizz' devs, så vi bliver ofte overset eller nerfet under andre klasser i PvP/PvE så de kan holde de populære klasser attraktive og holde på så mange folk som muligt.
At skrive en bil analogi er at indrømme man har tabt. Både fordi det ikke giver mening og fordi man ikke har nogen fantasi.
28. mar. 2011 07:07
Mange mange tak det har virkelig hjulpet mig en del #Confen/Smiley nu gælder det bare om at huske det meste men har lavet mig en lille liste så skal bare igang her fra i dag af men at teste mig frem:)
31. mar. 2011 07:49
Lige en sidste ting fra mig af nogen gode mods/addons til druid? Jeg bruger WoWmatrix da jeg er for dum til at bruge Curse;D
31. mar. 2011 08:42
Lige en sidste ting fra mig af nogen gode mods/addons til druid? Jeg bruger WoWmatrix da jeg er for dum til at bruge Curse;DAndens999 (#10)
Matrix er sådan set ligeså godt som curse. De har stort set de samme addons til rådighed :P
Jeg ved ikke helt med ferals, men hvis du har nogle buffs, eller noget lignende Slice and Dice hos rogues, så kan du søge på noget addonværk der viser der timer, så du slipper for at kigge oppe i hjørnet bland 200 andre buffs og debuffs :P
31. mar. 2011 11:07
Der må jeg henvise til officielle fora eller elitistjerks. Jeg holder bare øje med buffs/debuffs og har vænnet mig til det.
Men jeg ved der findes nogle stykker der hjælper med at holde styr på rip/rake/mangle/savage roar etc. så du bare kan holde øje med den.
Jeg synes det var for forvirrende.
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.