Ser du frem til Baldur's Gate-remaket?
27. jun. 2010 08:08
Hejza allesammen jeg har et lille prob da min pc'er ikke gider mere af endnu mærkelige grunde måtte jeg blive nød til at installere WoW på min mors bærbar eller rettere sagt prøve for den første besked jeg får er at der ikke er nok RAM. Men nu til det egentlige spørgsmål muttis pc'er har kun 504RAM men spillets minimum req er 512RAM men er de 8RAM virkelige så vigtige???
Håber at det er lige meget men tror det ikke:(
27. jun. 2010 12:26
med så lidt ram skal du ikke regne med at ville køre WoW særlig godt, hvis overhovedet den gider
27. jun. 2010 12:28
Nej tænkte jeg egentlig også men så alligevel de skalle 8RAM ufatteligt at det kan betyde så meget:/
27. jun. 2010 16:11
Jeg fatter ikke de krav, som de kommer med. Er det mængden af ram, som spillet forbruger, eller PCens totale mængde? For cpu kræver de blot en bestemt frekvens (fair nok), for harddisk er det hvor meget plads, den kræver, men så kommer et krav på 512 MB ram.
Og her kommer det så: Det må jo være dens eget ressourceforbrug. Derfor bør du altid have langt mere ram end minimum req, da Windows og diverse baggrundsprogrammer hurtigt kan sluge 1 GB.
Løsning:
Da ram koster en slik i dag, kan du blot købe en 2 GB blok.
You are in control of your breathing, your arms have weight, you are controlling your blinking, and you can feel your tongue in your mouth.
28. jun. 2010 09:12
Takker Daniel men nu er muttis pc'er lidt over 5 år gammel så tror bare jeg ender med at købe en ny istedet. Men jeg havde bare aldrig forstillet mig at 8RAM havde det helt store at sige:( men igen tak for den hurtige og informative hjælp.
28. jun. 2010 13:00
Mindes at det er muligt at installere spillet selvom du ikke opfylder minimums kravene i de fleste tilfælde. Du skal dog ikke forvente nogen god oplevelse af spillet med 508 MB ram og du vil virkelig være begrænset. Hvis computers specifikationer generelt er på det niveau vil det kun være afbefolkede start områder hvor du vil være i stand til at spille acceptabelt vil jeg gætte på.
29. jun. 2010 13:07
Jeg tvivler nu på at det er lige de 8 MB RAM, der vælter læsset. Du kan prøve at stoppe nogle baggrundsprogrammer og services for at se om det hjælper. Eventuelt sæt WoW til at køre med low settings (textures i hvert fald) hvis du kan.
Kontrollér også at Virtuel Memory ikke er slået fra.
Normalt når et program kræver 512 MB ram, så menes der at maskinen skal have denne mængde ram for at køre programmet, under den forudsætning at der ikke kører andre (memorykrævende) programmer på maskinen.
Det er i virkeligheden lidt misvisende, for Windows kan bruge disken som memory og køre programmer der kræver mere...
29. jun. 2010 14:19
Takke for den super hjælp jeg har fået men fandt så lige ud af at for at kunne køre de to udvidelser+updates kræver det sgu lige min 1,5GRAM så det er vel ikke andet for end at købe en ny eller se om jeg kan få lavet min.
2. jul. 2010 01:55
Sikker på dette? Det er ikke mere end 1 år siden at jeg kørte spillet "udemærket" med en computer med 1gb ram.
Memory:Minimum: 512 MB RAM (1GB for Vista users)
Recommended: 1 GB RAM (2 GB for Vista users) Kilde
Har svært ved at se hvordan der skulle være kommer ændringer for dig i løbet af de seneste år hvis du ikke bevæger dig inde i de nye raid instances.
3. jul. 2010 08:37
WRATH OF THE LICH KING SYSTEM REQUIREMENTS
PC System Requirements
OS: Windows XP (Service Pack 3), Windows Vista (Service Pack 1)
Processor:
Minimum: Intel Pentium 4 1.3 GHz or AMD Athlon XP 1500+
Recommended: Dual-core processor, such as the Intel Pentium D or AMD Athlon 64 X2
Memory:
Minimum: 512 MB RAM (1GB for Vista users)
Recommended: 1 GB RAM (2 GB for Vista users)
Video:
Minimum: 3D graphics processor with Hardware Transform and Lighting with 32 MB VRAM
Such as an ATI Radeon 7200 or NVIDIA GeForce 2 class card or better
Recommended: 3D graphics processor with Vertex and Pixel Shader capability with 128 MB VRAM
Such as an ATI Radeon X1600 or NVIDIA GeForce 7600 GT class card or better
Sound: DirectX-compatible sound card or motherboard sound capability
Men kan godt se hvad du menerXD
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.