Ser du frem til Baldur's Gate-remaket?
26. nov. 2008 10:22
Som overskriften lyder, så ville jeg gerne høre hvad status er med World of Warcraft, Warhammer Online og Age of Conan.
Har altid selv spillet WoW, og prøvede at hoppe med på AoC-vognen, men blev svært skuffet. Alle dem jeg begyndte sammen med et stoppet, men er ikke helt klar over hvor dårligt det står for dem nu. (Har læst de har lavet en stor fyringsrunde, men ville gerne have nogle tal)
Jeg har ikke selv spillet Warhammer Online, men har set andre spille det.
Det hele skulle være gået meget godt, men så hørte jeg lige her den anden dag, fra et par kammerater som spiller WAR, at spillet mange steder næsten var gået helt dødt efter udvidelsen til WoW udkom (WotLK)
Det kan dog være midlertidigt, men ville gerne have nogle tal, som i mmogchart, eller bare høre folks erfaringer.
Er dog også klar over at man ikke allerede, vil kunne se en stor nedgang i subscribers pga. WotLK, da der lige skal gå et par måneder.
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.