Ser du frem til Baldur's Gate-remaket?
26. maj 2011 14:07
Jeg modtog lige nu en tom besked fra staff (tomt emne og tom brødtekst). Jeg kunne kun åbne den, da dens id stod i kildekoden (så jeg åbnede bare en anden besked og smed id ind i url'en).
You are in control of your breathing, your arms have weight, you are controlling your blinking, and you can feel your tongue in your mouth.
26. maj 2011 14:08
Eftersom det var en tom besked var du nok ikke gået glip af noget..
Ok
26. maj 2011 14:26
@3
Nej det er ej...
[22:17] [+rackbox] ldrada -> hvem kunne så give flest blowjobs? [22:17] [+ldrada] rack: Mig.
26. maj 2011 14:30
Har også modtaget en lignede besked fra Onkeldunkel som(er/var?) staff. Men det er ca. en måned siden.,
26. maj 2011 15:49
Jeg vil sværge på, at jeg også har modtaget en besked fra Lingie, der startede: "Jeg vil til en hver tid benægte, at jeg har sagt det, men (...)".
Er Lingie en scambot? I knew it!
Bliver der nogensinde folketingsvalg i Danmark? Næppe. derbliveraldrigvalgever.tumblr.com
26. maj 2011 16:01
Med det antal indlæg, jeg kaster af mig nu om dage, bliver jeg sgu nødt til at genbruge lidt hist og her.
Du er eddermame dummere end lort.
27. maj 2011 11:04
... og jeg som troede, at jeg var unik. :'(
Bliver der nogensinde folketingsvalg i Danmark? Næppe. derbliveraldrigvalgever.tumblr.com
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.