Annonce

Nyt fra microsoft

Indsend nyhed

Del dine opdagelser!

Afstemning

Ser du frem til Baldur's Gate-remaket?

• 47%Ja!
  • 31%Nej!
  • 23%Ved ikke endnu

Den skriver ikke mine indlæg

#1: Mohr87

22. jul. 2011 05:54

Hej newz. Love your site

Men her på det sidste har det været lidt en pinsel at skrive indlæg, for det er ikke altid mit indlæg går igennem, og derfor skal jeg skrive det igen.
Har efterhånden lært at copy/paste mine kommentarer, men også her fucker den op: Hvis jeg skriver noget, der ikke går i gennem første gang og jeg prøver igen, så siger den at jeg ikke må skrive det samme to gange? - jamen så lad mig skrive det første gang?!?!

Håber I ved hvad jeg mener?

XOXO
Mohr87

#2: Chewy

22. jul. 2011 05:57

Har du prøvet med en ctrl+F5 når den påstår at du skriver det samme to gange i træk?
Det kunne jo være at indlægget var registreret på serveren, men at klienten ikke har opdateret ordentligt?
Det er ihvertfald løsningen når jeg en sjælden gang imellem oplever at den ikke viser mit nyskrevne indlæg...

[22:17] [+rackbox] ldrada -> hvem kunne så give flest blowjobs? [22:17] [+ldrada] rack: Mig.

#3: Mohr87

22. jul. 2011 06:55

Nej har jeg ikke, men har tjekket de sider det er sket på, senere hen og der er hverken dobbeltpost eller noget som helst...!

Ved ikke om det er relevant:
Chrome på Mac Book med S.L.

og er pt i USA :)

#4: tazimn

22. jul. 2011 08:24

Hej Christian!

Det er sikkert din Fag Book der er problemet..
Eller også er det fordi USA snart er bankerot..

Hvordan gik det Eksamen?

Hvil i dig selv.. Det er OK at være supporter..

#5: Daniel-Dane

22. jul. 2011 10:01

Lyder som en Javascript-fejl. Prøv med et par andre browsere.

You are in control of your breathing, your arms have weight, you are controlling your blinking, and you can feel your tongue in your mouth.

#6: tazimn

22. jul. 2011 15:01

Jeg må blive nødt til at huske at ikke alle ved hvem jeg kender IRL.. :-s

Hvil i dig selv.. Det er OK at være supporter..

#7: KaW

22. jul. 2011 15:21

Hej newz. Love your site

Men her på det sidste har det været lidt en pinsel at skrive indlæg, for det er ikke altid mit indlæg går igennem, og derfor skal jeg skrive det igen.
Har efterhånden lært at copy/paste mine kommentarer, men også her fucker den op: Hvis jeg skriver noget, der ikke går i gennem første gang og jeg prøver igen, så siger den at jeg ikke må skrive det samme to gange? - jamen så lad mig skrive det første gang?!?!

Håber I ved hvad jeg mener?

XOXO
Mohr87Mohr87 (#1)

Uden at vide hvilken browser du bruger er det lidt svært.

Jeg må blive nødt til at huske at ikke alle ved hvem jeg kender IRL.. :-stazimn (#6)

Eller også skulle du indse at en newz-debat ikke er din egen private indbakke.

#8: LinguaIgnota

22. jul. 2011 15:37

Men hvordan gik det så Eksamen? Eller hvad...?

Du er eddermame dummere end lort.

#9: NannaS

22. jul. 2011 15:39

Det har jeg sjovt nok oplevet alle andre steder end på newz.dk.

#10: LinguaIgnota

22. jul. 2011 15:40

Den skriver heller ikke mine indlæg - det må jeg kraftedeme gøre selv. Det er sikkert derfor, at kvaliteten er så svingende. :(

#11: Brugernavn

22. jul. 2011 15:48

Jeg må blive nødt til at huske at ikke alle ved hvem jeg kender IRL.. :-stazimn (#6)

Det gør vi da. Vi er bare ikke specielt venlige når vi rater.

#12: onetreehell

22. jul. 2011 15:56

Oh shit, it's a trap!

"Dansk Folkeparti er for racister og udviklingshæmmede. Det må I gerne quote mig for" -- Ronson (newz.dk bruger)

#13: Mohr87

22. jul. 2011 18:31

Uden at vide hvilken browser du bruger er det lidt svært.

Eller også skulle du indse at en newz-debat ikke er din egen private indbakke.KaW (#7)

Hvis du lige læser indlæg nr. 4 :)

og jeg ved godt det her ikke er min private indbakke? - men da jeg søgte efter en måde at komme i kontakt med newz-teamet om mit problem, var det her muligheden. - og mange gange undskyld for det!

Tazimn: Du skal ik' begynde på det der! :D
Men lad os tage den i privatbesked, vi skal ikke gøre KaW mere sur, end han allerede er....

#14: LinguaIgnota

22. jul. 2011 18:48

Men lad os tage den i privatbeskedMohr87 (#13)

Den der hvisker lyver.

#15: Daniel-Dane

22. jul. 2011 21:03

Lyder som en Javascript-fejl. Prøv med et par andre browsere.Daniel-Dane (#5)

You are in control of your breathing, your arms have weight, you are controlling your blinking, and you can feel your tongue in your mouth.

#16: Alrekr

22. jul. 2011 21:19

lad os tage den i privatMohr87 (#13)

Det tror jeg vi er en del der ville foretrække..

Newz.dk på den fede måde: http://knowyournewz.dk/index.php?title=SNES

#17: Ronson

22. jul. 2011 21:27

SE MIG!!!!!!1111 Jeg er en opmærksomhedshore.Daniel-Dane (#15)

Steve Jobs has no public record of giving to charity. As of 2011 Bill Gates has given about 30 billion to charity.

#18: Daniel-Dane

22. jul. 2011 21:35

Det er pudsigt at se, at tråden derailer, så snart jeg kommer med et løsningsforslag. OP overser mit indlæg, hvilket får konsekvenser.

Ronson (#17)

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret bruger