Annonce

Nyt fra microsoft

Indsend nyhed

Del dine opdagelser!

Afstemning

Ser du frem til Baldur's Gate-remaket?

• 47%Ja!
  • 31%Nej!
  • 23%Ved ikke endnu

Forum-oversigt bugged?

#1: XorpiZ

28. sep. 2011 10:41

Andre end mig, der har problemer med at forum-oversigten ikke opdaterer, når man har læst en tråd?

#2: Mnc

28. sep. 2011 10:54

Det jeg oftest oplever, i den retning, er at forumlisten ikke opdaterer når der er nye ulæste tråde.

Jeg klarer mig fint nok med F5.

#3: Elskov

28. sep. 2011 10:58

Lige nu er den da helt fucked :p sådan plejer den trods alt ikke at være.

En Elskov er en elektrisk klynge træer.

#4: Pernicious

28. sep. 2011 11:57

Der har været en tidsfejl på serveren, den er rettet nu. Der er dog stadig noget som driller, det bliver der arbejdet på, men tidshorisont er p.t. ukendt.

#5: kasperd

28. sep. 2011 12:17

Der har været en tidsfejl på serveren, den er rettet nu.Pernicious (#4)

Det er rart at vide at fejlen er blevet rettet nu. Men sådan som forumet opfører sig lige nu, så kan nu jo være hvornår som helst. Alle indlæg i denne tråd er blevet postet nu. Og alle tråde er sidst blevet opdateret nu, inklusiv dem jeg har læst.

Der er dog stadig noget som driller, det bliver der arbejdet på, men tidshorisont er p.t. ukendt.Pernicious (#4)

Mon ikke I finder ud af hvad fejlen er nu.

<p>Ein Plakat der APG passt immer</p>

#6: Daniel-Dane

28. sep. 2011 12:25

Ja, siden alle indlæg er skrevet nu, må newz.dk jo bevæge sig med lysets hastighed, så dette er meget passende:

I'm travelling at the speed of light
I wanna make a supersonic man out of you

You are in control of your breathing, your arms have weight, you are controlling your blinking, and you can feel your tongue in your mouth.

#7: Caek of Doom

28. sep. 2011 12:43

>___________________<

doomcaek.blogspot.com

#8: Kris

28. sep. 2011 12:48

Kære søde rare Newz-folk,

Vil I ikke være så søde snart at få det fikset? :(
Jeg har slet ikke noget at lave på arbejdet, når forummet ikke bliver opdateret ordentlig og ingen gider skrive i trådene.

At læse tråde på newz er det eneste som holder mig vågen på onsdage.

På forhånd mange tak.

Kris

I have the cape. I make the fucking woosh noises!

#9: Dreadnought

28. sep. 2011 12:50

Har man skruet tiden en time tilbage på serberen?

Alt er bare et spørgsmål om moment.

#10: Rainmeter

28. sep. 2011 12:57

Terracide er en retarderet person uden nogle som helst forståelse for hvad der sker omkring ham... FAKTUM!!

#11: Mnc

28. sep. 2011 12:58

I nogle brugeres tilfælde er det fordi det ikke er muligt at skrive på forummet.

#12: Qw_freak

28. sep. 2011 13:03

det her sutter jo for vildt... :'(

Like a BAWS...

#13: Pernicious

28. sep. 2011 13:12

Fejlen er nu løst, ser ud til det var noget tidssync med en underliggende server, som var gået galt i byen.

#14: paradise_lost

28. sep. 2011 13:25

Forumet har alt været fucked i Opera ihvertfald. F5!!

LALALA

#15: kasperd

28. sep. 2011 13:27

Har man skruet tiden en time tilbage på serberen?Dreadnought (#8)

Serbien er da i samme tidszone som Danmark.

det var noget tidssync med en underliggende server, som var gået galt i byen.Pernicious (#13)

Sorterer i indlæg efter tidsstempler i stedet for den rækkefølge de blev postet? I hvert fald dukkede dit indlæg op imellem de eksisterende. Se den posting længere nede, hvor der står "Forumet har alt været fucked". Det blev postet før dit indlæg.

Den slags fejl kan vel også opstå under normale omstændigheder, hvis to indlæg bliver postet så kort tid efter hinanden at deres timestamps bliver identiske.

#16: Mnc

28. sep. 2011 13:31

Sorterer i indlæg efter tidsstempler i stedet for den rækkefølge de blev postet?kasperd (#15)

God I hope not /facepalm

#17: Daniel-Dane

28. sep. 2011 13:36

Endelig kan jeg skrive igen! :D

#6'eren var det eneste indlæg, jeg kunne få igennem! ):

P.S.
Bundy hader mig.

You are in control of your breathing, your arms have weight, you are controlling your blinking, and you can feel your tongue in your mouth.

#18: NightZtorm

28. sep. 2011 13:44

jeg kan stadig ikke bruge fjern knappen i forum oversigten

edit: kan bruge den på alle undtagen den første tråd i oversigten

I believe the answer to your question is 42

#19: Windcape

28. sep. 2011 13:51

http://about.me/windcape

#20: Daniel-Dane

28. sep. 2011 13:56

jeg kan stadig ikke bruge fjern knappen i forum oversigten

edit: kan bruge den på alle undtagen den første tråd i oversigtenNightZtorm (#18)

Den drillede også mig, men den er væk nu.

#21: NightZtorm

28. sep. 2011 14:45

nu forsvandt min =)

I believe the answer to your question is 42

#22: kasperd

28. sep. 2011 15:08

jeg kan stadig ikke bruge fjern knappen i forum oversigtenNightZtorm (#18)

Hvis jeg bruger knappen på tråde med over 1000 indlæg forsvinder tråden fra skærmen med det samme. Men næste gang jeg kigger på forum oversigten, så er den der igen.

#23: Daniel-Dane

28. sep. 2011 15:25

"Marker alt som læst" virkede på alt på nær et eller andet jobopslag.

#24: Rainmeter

28. sep. 2011 15:37

jeg synes der snart skal til komme til debat om newz og des forfald.

Terracide er en retarderet person uden nogle som helst forståelse for hvad der sker omkring ham... FAKTUM!!

#25: Mnc

28. sep. 2011 22:03

"Marker alt som læst" virkede på alt på nær et eller andet jobopslag.Daniel-Dane (#23)

Det havde jeg også problemer med i lidt tid. Det har nok været fordi at det blev posted nu i noget tid.

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret bruger