Annonce

Nyt fra microsoft

Indsend nyhed

Del dine opdagelser!

Afstemning

Ser du frem til Baldur's Gate-remaket?

• 47%Ja!
  • 31%Nej!
  • 23%Ved ikke endnu

2. runde hjælp til Bachelor-projekt omkring Lan-party og computerspil.

#1: EvildeadIII

30. maj 2011 14:48

Tak for at du tager 5 minutter til at hjælpe mig med mit bachelor-projekt.

Har fundet ud af at jeg efter at have sendt mit første spørgeskema ud stadigvæk sidder tilbage med nogle uafklarede spørgsmål. Jeg håber derfor at i vil hjælpe mig ved at svare på dette nye spørgeskema.

Jeg hedder Thomas og er studerende i E-koncept udvikling på Copenhagen School of Design and Technology, og er i gang med at undersøge forhold omkring Lan-party og computerspil. Alt data der indsamles, er 100 % anonymt og bliver udelukkende benyttet som empiri I min eksamensopgave.

Som tak vil jeg trække lod blandt alle deltagere om en gaveæske med 2 biograf billetter (inkl. Cola og popcorn) - det sker det sker d. 6. juni. For at deltage kræver det dog, at du til sidst i spørgeskemaet skriver din mail. Det er selvfølgelig valgfrit om du vil deltage, men alle mails bliver slettet efter lodtrækningen har fundet sted. På forhånd tak.

Brug venligst dette link: https://spreadsheets.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dDRzY1pBMm1hWUE2QU1TUVRITVNUREE6MQ

#2: EvildeadIII

31. maj 2011 20:51

Der er fundet en vinder af det den 1 runde. Mikkel fra Vejen i Sønderjylland. Måske bedre kendt som mikl0w.

Men denne 2 og sidste runde køre til d. 6. juni så der er stadigvæk en chance for at vinde biografbilletter ved at deltage i runde 2 spørgeskemaet.

Endnu engang mange tak til alle der hidtil har deltaget i mine spørgeskemaer. Og en stor tak til railgun.newz.dk for at tillade at jeg har postet min undersøgelse herinde.

På forhånd tak

#3: EvildeadIII

1. jun. 2011 10:17

Godmorgen

Har stadigvæk brug for flere der svare på ovennævnte spørgeskema. Jeg ved godt at der er mange herinde som svare på det første skema, men håber stadigvæk at i har lyst og tid til at deltage i det nye. Der er nogle rigtig vigtige spørgsmål. Det er en stor hjælp. Smid gerne en besked herinde.

På forhånd tak.

#4: EvildeadIII

2. jun. 2011 11:42

Sidste dag inden at mit spørgeskema bliver lukket. Takker endnu engang alle der igen har deltaget, men håber stadigvæk på at der er flere der har tid og lyst til at deltage. Det er en uvurderlig hjælp.

Smid gerne en hilsen.

På forhånd tak.

#5: EvildeadIII

15. jun. 2011 14:27

Vil for det første endnu engang takke alle som deltog i mine spørgeskemaer, det var en stor hjælp.

Beklager at jeg ikke har fulgt op på tråden men tidspresset blev for stort til sidst med aflevering af bachelor-projekt og eksamen.

Men kan fortælle at jeg er Bachelor nu :) og jeg sluttede af med et 10 tal, så nu er der sommerferie inden at jeg begynder på IT-Universitetet på min Cand.IT i Medie Teknologi og spil, hvor jeg er blevet optaget til august.

Men tilbage til lodtrækningen. Jeg kan meddele at vinderen er fundet, men har endnu ikke hørt fra vedkommende. Jeg regner dog stærk med at høre fra ham snart. Vinderen blev denne gang fundet på et andet website. Men vil gerne takke dette railgun.newz.dk for at tillade mig at poste mine spørgeskemaer herinde.

Endnu engang tak for den store deltagelse.

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret bruger