Ser du frem til Baldur's Gate-remaket?
1. nov. 2011 19:56
Hej
Jeg spiller CIV V på min MAC, og prøver at sætte et spil op med min kammerats MAC over Hamachi. Men vi kan ikke finde hinandens spil...?
Er der nogen der kender til dette problem...er der en løsning?
Tak!
2. nov. 2011 08:57
lettere offtopic, men hvorfor skal det være over LAN?
Mig bekendt kræver Civ5 Steam så det er da bare at invite din kammerat derigennem.
Det er måske noget piratlusk i har gang i?
2. nov. 2011 14:21
Pirat versioner er en pain at få til at virke til multiplayer.
Jeg købte det efter jeg havde bøvlet med det i en 3-4 dage. Ville egentlig bare se hvordan de havde taklet multiplayer i femmeren.
Men Civ er IMO et godt singleplayer spil. Det tager en god portion tålmodighed at spille det online eller LAN, Civ 2 var nice til LAN, men ellers er multiplayer gået ned ad bakke IMO.
2. nov. 2011 14:34
#3 Jeg har spillet det en del online mod venner. Hvis ellers de spiller i nogenlunde samme tempo som dig så venter man faktisk ikke på hindanden. I Civ5 kan alle spillere flytte samtidigt inde for samme tur. Så du behøver ikke vente på de 3 andre bliver færdig før du kan spille. Du skal dog vente på den sidste melder sig færdig før næste tur starter.
Det skaber lidt problemer i forbindelse med krig, hvor det oftest bedst kan betale sig at vente med at flytte til de andre har gjort det, men overall så er det ikke så stort et problem.
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.