Annonce

Nyt fra microsoft

Indsend nyhed

Del dine opdagelser!

Afstemning

Bruger du EA's Origin-service?

• 57%Nej
  • 43%Ja

Giver Android uden Google mening?

#1: Pally

17. mar. 2010 17:07

Er der nogle Android-brugere, der kan svare på følgende:

Går man glip af funktionalitet og i så fald hvor meget, hvis man har en Android-mobil men ikke har (og ikke ønsker sig) nogle Google-services, som f.eks gMail?

Jeg har ikke lige kunne finde det beskrevet nogle steder. Links til en uddybende artikel om emnet ville osse være super.

Science doesn't kill people for not believing

#2: illishar

18. mar. 2010 09:24

Ide'en med Android, er at det skal være muligt at gøre hvad man vil. Det er derfor meget relevant, at benytte andre services, end dem der nu lige er indbygget som default.

... men Google vil da blive kede af det hvis du sletter deres programmer ;(
Vil du virkelig have det på samvittigheden?

#3: Pally

18. mar. 2010 09:31

Osse min egen opfattelse at det måtte være på den måde. Takker.

Hvis de vitterlig blev kede af det, så ville jeg da overveje at købe en Android alene for at slette deres programmer... Det svarer vist på spørgsmålet om samvittighed :-)

Science doesn't kill people for not believing

#4: PorreKaj

18. mar. 2010 09:40

tja, jeg er meget glad for at have alle mine kontakter ét sted :)

#5: siliankaas

18. mar. 2010 09:41

#1 Du kan sagtens bruge en Android uden at have en Google account!

Du kan let sætte f.eks email op med andre account, det gør jeg selv.

~Staveføjl for i mæd grætis

#7: myplacedk

19. mar. 2010 21:45

AT&T sælger Motorola Backflip med Android, hvor de har fjernet alle Google-services.

Yahoo has replaced Google as the default search provider throughout the phone. It’s crazy: the home screen widget, the browser, everything’s been programmed to use Yahoo.Chris Ziegler, Engadget

Hvor nemt det så er at gøre det selv, det ved jeg ikke.

Gider du lige sætte navn på bagsiden af mit Möbius pandebånd?

#8: Windcape

20. mar. 2010 07:37

Men umiddelbart så er Google's platform den mest gennemførte, og den der laves flest opdateringer til.

Så jeg ville nu nok sige nej, det giver ikke ikke mening at bruge Android uden Google.

http://about.me/windcape

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret bruger