Annonce

Nyt fra microsoft

Indsend nyhed

Del dine opdagelser!

Afstemning

Ser du frem til Baldur's Gate-remaket?

  • 47%Ja!
  • 31%Nej!
  • 23%Ved ikke endnu

Se PhysX i aktion i ny Mafia II-trailer

27. maj 2010 18:502K Games har udsendt en ny trailer for deres kommende TPS-sandbox-titel Mafia II, der for tiden er under udvikling hos deres tjekkiske studie 2K Czech.

Traileren er udsendt for at vise, hvad studiet har fået ud af Nvidias fysik-generator PhysX, og viser derfor mere eller mindre kun en masse ting, der bliver smadret sønder og sammen.

I spillet, der tager udgangspunkt i 40'erne og 50'ernes gangstermiljø på USA's østkyst, indtager man rollen som gangsteren Vito, der vender tilbage til den fiktive by Empire Bay efter at have været udstationeret under Anden Verdenskrig, hvor han har afsonet en straf for et mislykket røveri. Her kommer Vito i kontakt med sin gamle ven Joe Barbaro, og de to fortsætter nu deres kriminelle løbebane i Empire Bays gangstermiljø.

Mafia II udkommer til pc, Xbox 360 og PS3 den 27. august.

Se traileren nedenfor.

#1: Tage

27. maj 2010 18:58

Jeg har set frem til Mafia II i længere tid end jeg kan huske, men med hele det her Nvidia eventyr de har gang i, er jeg blevet mere og mere usikker på det. Hvad får det af betydning for os som kun sidder med et stakkels ATI kort, og ikke er i stand til at udnytte PhysX til fulde? Bliver det en helt anden (mindreværdig) spiloplevelse? Jeg har endnu ikke prøvet nogen PhysX titler, så aner ikke hvad det har af betydning. Og mere relevant, hvor stor betydning manglen på samme har.

[Indsæt tilfældigt prætentiøst citat her]

#2: Mr.Smiley

27. maj 2010 19:16

Det ser sku ret godt ud egentlig :)
Er vild med at de er begyndt at benytte PhysX en hel del mere, da det giver en satan masse flere ødelæggelses muligheder :P

#3: PorreKaj

27. maj 2010 19:28

helt præcist er det ikke physX der gør det, men APEX.

Indsendte det ellers som nyhed engang:

http://www.firingsquad.com/news/newsarticle.asp?searchid=22777

#4: Daniel-Dane

27. maj 2010 19:47

#3
Jeg synes nok, at jeg havde set den nyhed her et sted.

Ja, jeg læser slettede nyheder!

#0
Hvor i videoen er der noget PhysX over den? Jeg ser kun smadrede ruder og atter smadrede ruder.

You are in control of your breathing, your arms have weight, you are controlling your blinking, and you can feel your tongue in your mouth.

#5: PorreKaj

27. maj 2010 19:49

Tark =3

smadrede ruder går vel ind under fysik ^^ glas splintre.

Selvom det faktisk ser lidt urealistisk us.

Kunne nu bedre forestille mig at glas blev smadret helt når man skød på det. og ikke kun stumper af det...

googler lige

#6: Daniel-Dane

27. maj 2010 20:02

Så synes jeg, at HL2 gør det bedre...

You are in control of your breathing, your arms have weight, you are controlling your blinking, and you can feel your tongue in your mouth.

#7: Kasper F. Nielsen

27. maj 2010 20:05

#3 Til tider får vi ikke tilset alle indsendte nyheder i tide, således at de falder for vores aldersgrænse. Dette er især tilfældet i pressede tider med mange vigtige nyheder generelt, hvor vi så må prioritere hvad vi skal bruge vores tid på, og hvad vi ikke skal. Men generelt, jo mindre tid vi skal bruge på at omskrive nyheden, jo større chance er der for at den kommer på med det samme. Jeg siger ikke at din indsendte nyhed er dårlig, men i dette tilfælde skulle der nogle omskrivninger til af diverse områder, hvilket gjorde at hverken jeg eller Lars på det tidspunkt havde tid til det.

#4 Hvad PhysX gør og ikke gør skal jeg ikke kalde mig ekspert i, men eftersom videoen er lavet for at vise PhysX af, så går jeg ud fra at det er hvad den gør.

#8: Daniel-Dane

27. maj 2010 20:10

#4 Hvad PhysX gør og ikke gør skal jeg ikke kalde mig ekspert i, men eftersom videoen er lavet for at vise PhysX af, så går jeg ud fra at det er hvad den gør.Kasper F. Nielsen (#7)

Altså reelt ingenting, som selv en CPU ville kunne klare.

You are in control of your breathing, your arms have weight, you are controlling your blinking, and you can feel your tongue in your mouth.

#9: PorreKaj

27. maj 2010 20:23

#7 det var ikke en klage ^^

#10: terracide

27. maj 2010 21:31

Altså reelt ingenting, som selv en CPU ville kunne klare.Daniel-Dane (#8)

Come again?
Lider du også af den illusion at din CPU kan erstatte din GPU til grafik?

Linux is only free if your sparetime has no value & AMD is only cheaper if your (spare)time has no value...

#11: terracide

27. maj 2010 21:40

Så synes jeg, at HL2 gør det bedre...Daniel-Dane (#6)

Nu ved jeg du er på stoffer :)
Der var kun simpel rigid bodies physics i HL2, bare fordi du er buthurt over at din GPU ikke kan køre PhysX betyder ikke du behøves at lyve :)

Linux is only free if your sparetime has no value & AMD is only cheaper if your (spare)time has no value...

#12: terracide

27. maj 2010 21:41

Tark =3

smadrede ruder går vel ind under fysik ^^ glas splintre.

Selvom det faktisk ser lidt urealistisk us.

Kunne nu bedre forestille mig at glas blev smadret helt når man skød på det. og ikke kun stumper af det...

googler ligePorreKaj (#5)

Ikke korrekt, alt efter glastype og våben kan du lave alt fra små runde huller...til at baldre en hel rude.

Linux is only free if your sparetime has no value & AMD is only cheaper if your (spare)time has no value...

#13: Törleif Val Viking

27. maj 2010 22:53

Synes godt nok de biler sprænger nemt i luften ;)

-- ( ) Man skal ikke smadre trapper ö Hvis man selv bor i et fyrtårn

#14: PorreKaj

27. maj 2010 23:04

Synes godt nok de biler sprænger nemt i luften ;)Törleif Val Viking (#13)

Ja, det skal jo være realistisk. ser du ikke film?

Minder mig om, vi er jo vokset op med det bedste tyske tv. med film hvor biler sprænger bare de køre i grøften. det gjorde præg og da vi engang, 3 mand i en traktor ( mig selv 7-8 år ) kørte galt, var det første mig og min bror sagde "kom ud inden den sprænger" ^^

Traktoren kørte i grøften i højre side, jeg sad i venstre side af den og blev slynget over i højre side af kabinen med hovedet først i et stykke plexiglas. fun ^^

anyhow

#15: p1x3l

28. maj 2010 01:54

#10 fysikken ? hele tråden her handler om fysiken .. hvorfor blander du om cpu ka træke grafik ind i det må enhver sq da efterhånden vide lol

ser nice ud, har set frem til

#16: Clinkie

28. maj 2010 04:07

Come again?
Lider du også af den illusion at din CPU kan erstatte din GPU til grafik?terracide (#10)

*Swoosh*

Hold da fast.

#17: Darkmind

28. maj 2010 07:54

Haha Terra er tilbage i topform:P

Ud over det så giver jeg ham faktisk ret denne gang:O

Syntes det ser rimelig fedt ud i starten hvor de skyder kantinen i smadder :D

"So they sent a helpless child to kill me. Well I'm not going out without a fight!" - Bender /furturama Fra mycrysis.com...

#18: Adagio

28. maj 2010 09:00

Ser nice ud... Ser frem til at se flere spil med PhysX

Jeg må dog ærligt indrømme at jeg ikke lige er så interesseret i selve spillet, syntes ikke det første Mafia spil var særligt interessant. Det var sådan set bare GTA med langsomme, grimme biler og kedelige missioner

#19: Ditlev

28. maj 2010 09:14

Glæder mig også helt tosset til Mafia 2..
1'eren står stadig frisk i min erindring, det bedste var bare når man lige havde fået en ny hurtigere bil, så skulle man bare ud og cruise.. :D

Med det den trailer ligger op til, kan det næsten kun blive for fedt.. :)

#20: Mulpacha

28. maj 2010 11:38

Ikke den mest imponerende udnyttelse af PhysX rent grafisk IMO, men man skal vel starte et sted.
Jeg synes at de biler der sprænger i luften ligner GTA IV ret meget, bort set fra de småstykker der flyver ud fra bilerne. Hvis det kun er småstykkerne PhysX giver vil jeg igen sige; ikke super imponerende.

Jesus knows I pirate and he doesn’t like it.

#21: Zalon

28. maj 2010 13:07

Uh yeah, nu har man sku' også snart ventet på det spil i 3 år.... 1'eren var nice, håber bare at man er lidt bedre til at klare missioner i 2'eren, syntes ik man lavede andet end at unfucke det man havde fucket up i sidste mission :D

Ud over selve spillet, så ser det da også lækkert ud, jeg er dog ret ligeglad med grafik så længe gameplay er i orden, så skal jeg nok have et par kopier.

#22: TormDK

28. maj 2010 14:12

Ser nice nok ud! Det skal nok blive godt :)

#23: Daniel-Dane

28. maj 2010 15:20

Hvad sker der for, at #6 er blevet ratet flamebait? Laughing Out Loud.

Come again?
Lider du også af den illusion at din CPU kan erstatte din GPU til grafik?terracide (#10)

Jeg har ingen ide, hvad du snakker om. Jeg skrev blot, at det eneste "physics" over videoen var, at glas smadrede.

Nu ved jeg du er på stoffer :)
Der var kun simpel rigid bodies physics i HL2, bare fordi du er buthurt over at din GPU ikke kan køre PhysX betyder ikke du behøves at lyve :)terracide (#11)

Og HL2 er bedre til at smadre glas. Har intet med PhysX at gøre.

You are in control of your breathing, your arms have weight, you are controlling your blinking, and you can feel your tongue in your mouth.

#24: Viggo

28. maj 2010 15:27

]Og HL2 er bedre til at smadre glas. Har intet med PhysX at gøre.Daniel-Dane (#23)

Er du ny *helt* sukker på det :> ?

newz mangler en rating der hedder "forkert"

#25: Daniel-Dane

28. maj 2010 15:30

Ud fra videoen at dømme, ja.

You are in control of your breathing, your arms have weight, you are controlling your blinking, and you can feel your tongue in your mouth.

#26: terracide

28. maj 2010 16:22

blot, at det eneste "physics" over videoen var, at glas smadrede.Daniel-Dane (#23)

Så træ er lavet af glas, eller biler ? LOL

Og HL2 er bedre til at smadre glas. Har intet med PhysX at gøre.

Prove it :)

Linux is only free if your sparetime has no value & AMD is only cheaper if your (spare)time has no value...

#27: terracide

28. maj 2010 16:28

#10 fysikken ? hele tråden her handler om fysiken .. hvorfor blander du om cpu ka træke grafik ind i det må enhver sq da efterhånden vide lolp1x3l (#15)

Fordi grafik og fysik begge er lige SIMD tunge, noget CPU sutter røv til:
http://www.blachford.info/computer/articles/PhysX1.html

læs og lær kiddo.

Linux is only free if your sparetime has no value & AMD is only cheaper if your (spare)time has no value...

#28: Daniel-Dane

28. maj 2010 18:27

#26
Bilerne hoppede og debris fløj om ørene på en (ikke meget physics). Træet opførte sig som glasset. Du må da give mig ret i, at der ikke er meget physics over videoen. Jeg forstår slet ikke, hvorfor du vil diskutere det her.

You are in control of your breathing, your arms have weight, you are controlling your blinking, and you can feel your tongue in your mouth.

#29: terracide

28. maj 2010 20:28

#28:
Skal vi ikke lige først se dig dokumentere dine HL2 påstande, før du begynder at lukke endnu mere hø ud? :)

Linux is only free if your sparetime has no value & AMD is only cheaper if your (spare)time has no value...

#30: Daniel-Dane

28. maj 2010 20:31

#29
Hvad snakker du om (hvis vi lige glemmer HL2)?

You are in control of your breathing, your arms have weight, you are controlling your blinking, and you can feel your tongue in your mouth.

#31: terracide

28. maj 2010 20:48

#30:
Kan godt forstå du helst vil glemme dine HL2 påstande:

Så synes jeg, at HL2 gør det bedre...Daniel-Dane (#6)

Og HL2 er bedre til at smadre glas. Har intet med PhysX at gøre.Daniel-Dane (#23)

Har du trukket dem tilbage?
Så kan vi godt forsætte...eller så synes jeg du skulle put up or shut up, n00b :)

Linux is only free if your sparetime has no value & AMD is only cheaper if your (spare)time has no value...

#32: PorreKaj

28. maj 2010 20:55

Så kan vi godt forsætte...eller så synes jeg du skulle put out or shut up, n00b :)terracide (#31)

Hvis HAN synes det virker mere overbevisende i HL2 er det vel hans smag :P

og ja jeg rettede citatet

#33: Daniel-Dane

28. maj 2010 21:01

#31
Ja, det er min mening. Men svar mig på, hvorfor du går så meget op i, at jeg ikke finder noget physics i videoen.

Og "Har intet med PhysX at gøre." var et svar på:

[...] du er buthurt over at din GPU ikke kan køre PhysX betyder ikke du behøves at lyve :)terracide (#11)

You are in control of your breathing, your arms have weight, you are controlling your blinking, and you can feel your tongue in your mouth.

#34: terracide

28. maj 2010 23:34

#33:
Nej, vis mig først hvor det er at det er bedre/ser bedre ud i HL2, så kan vi køre videre derfra.

Terra - Du ligger som du selv har redt...

Linux is only free if your sparetime has no value & AMD is only cheaper if your (spare)time has no value...

#35: Hun73r

30. maj 2010 14:50

Igen har Nvidia brugt flere penge på at få firma til at bruge deres crappy PhysX istedet for at få deres GPUer til at kører stabilt

#36: terracide

30. maj 2010 15:20

#35:
Igen har du postet med din røv og ikke dit hoved.

Smid tal på bordet..eller erkend at du er en fail-troll :)

Linux is only free if your sparetime has no value & AMD is only cheaper if your (spare)time has no value...

#37: Mr.Smiley

31. maj 2010 12:20

Igen har Nvidia brugt flere penge på at få firma til at bruge deres crappy PhysX istedet for at få deres GPUer til at kører stabiltHun73r (#35)

#35:
Igen har du postet med din røv og ikke dit hoved.

Smid tal på bordet..eller erkend at du er en fail-troll :)terracide (#36)

Der må man sku Terra ret :) Man kan sku da ikke bare fyre noget af, uden at ha en kilde til det man snakker om.. Og så derefter at rate Terra som Flamebait på den comment, er da dybt latterligt.. det er jo stik modsat :)

#39: terracide

1. jun. 2010 22:10

#338:
Det link siger ikke det du påstår...har du overhovedet selv læst det?!

Linux is only free if your sparetime has no value & AMD is only cheaper if your (spare)time has no value...

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret bruger